Αναγνώστες

Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Οι πιτσιρίκοι

(Για δραματοποίηση και κουκλοθέατρο)

∆ιασκευή από το διήγηµα του ∆. Ψαθά «Οι πιτσιρίκοι»



Γερµανός : Χάι Χίτλερ! Χάι Χίτλερ! Γκερµανία κατακτήσει όλο τον κόσµο, γίνουν όλοι σκλάβοι δικοί µας. Εγώ εντώ κέρβερος! Φυλάω ψωµί, φάνε Γερµανοί στρατιώτες. Αλίµονο σε Έλληνος που θέλει κλέψει ψωµί. Χάι Χίτλερ! Χάι Χίτλερ!

(Εµφανίζεται ένας Έλληνας πιτσιρίκος. Μπαίνει στη σκηνή περπατώντας µάγκικα κρατώντας ένα τσιγάρο και πλησιάζει το Γερµανό στρατιώτη)

Γερµανός : Ε, ψιτ, τι κάνει εδώ Έλληνος πιτσιρίκος; Τι θέλει τέτοια ώρα έξω; Νύχτα, κρύο … ξεπαγιάσεις.

Πιτσιρίκος : Καµαράτ, θέλω ανάψει τσιγαρέτ από φακό σου. Τσιγαρέτ θέλω

ανάψει.

Γερµανός : Τσιγαρέτ ανάψεις από φακό µου; Χαχαχά!

Πιτσιρίκος : Για, βρε Γερµαναρά, ανάψω τσιγαρέτ από φακό σου. Εµείς στην Ελλάδα ξέρουµε πολλά κόλπα και το τσιγαρέτ ανάβουµε από ηλεκτρικό φακό.

Γερµανός : Χαχαχα! Τι κουτός Έλληνος πιτσιρίκος! Ανάψει τσιγαρέτ από φακό µου! Χαχαχα!

Πιτσιρίκος : Εγώ καταφέρει ανάψει τσιγαρέτ και µη χασκογελάς, βρε Γερµαναρά.

Γερµανός : Ανάψει;

Πιτσιρίκος : Ανάψει, καµαράτ.

Γερµανός : Νιξ ανάψει.

Πιτσιρίκος : Για, για … εγώ ανάψει. Βάζουµε στοίχηµα;

Γερµανός : Στοίκηµα; Τι στοίκηµα;
Πιτσιρίκος : Το λοιπόν άκου να δεις µάγκα. Αν εγώ νιξ ανάψει τσιγαρέτ από φακό σου, εσύ εµένα «κλαπ!» καρπαζιά. Αν εγώ ανάψει από φακό σου, εγώ εσένα «κλαπ!» καρπαζιά.
Γερµανός : Ντεν καταλαβαίνει.
Πιτσιρίκος : Ντεν καταλαβαίνει; Είσαι µάπας!
Γερµανός : Έλα, άντε, ανάψει τσιγαρέτ από αναπτήρα µου.
(Πλησιάζει ο πιτσιρίκος και σβήνει δύο φορές τον αναπτήρα του Γερµανού)
Γερµανός : Χαχαχα! Χοχοχο! Παιχνιδιάρης που είναι πιτσιρίκοι στο Ελλάντα. Χοχοχο! Εντάξει; Άναψες τσιγαρέτ;
Πιτσιρίκος : Εντάξει, βρε χιτλερία. Άντε γεια σου τώρα γερµανικό κουτορνίθι !
Γερµανός : Αφίντερζεν. Χαχαχα! … Βλάκας Έλληνος πιτσιρίκος…
(Γυρίζει ο Γερµανός και βλέπει ότι του έχουν κλέψει τα ψωµιά
που φύλαγε και αρχίζει να ουρλιάζει από το θυµό του)
Αχ, παλιοέλληνος, ντιάβολο πίκουλο … Άχτεν µούχτεν … Τι φάνε τώρα Γερµανοί στρατιώτες; … Αχ, πιάσει σκοτώσει … Αχ, ντιάβολο πιτσιρίκο πιάσει σκοτώσει.




1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...