Αναγνώστες

Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

Βραβεία Liebster award από εξαιρετικές συναδέλφους!!!

Σήμερα έλαβα με πολύ μεγάλη μου χαρά βραβεία "Liebster award" από τις αγαπημένες μου Μαρία Γιαννίκη και το εξαιρετικό της ιστολόγιο "Ταξιδεύοντας στον κόσμο των νηπίων"  Χριστίνα Καραπά και το εξαιρετικό ιστολόγιο της " Έλα να παίξουμε στο Νηπιαγωγείο"  Ειρήνη Ματθαιάκη και το εξαιρετικό ιστολόγιο της "Νηπιαγωγός για πάντα"  τη Λία Μαντέσου  και το εξαιρετικό της ιστολόγιο "Κόλλα-Ψαλίδι-Χαρτί"  τη Σοφία Μαγλαρίδου και το εξαιρετικό της ιστολόγιο "Νηπιοχώρα" , την αγαπημενη μου φίλη και συνάδελφο Στέλλα Κέτσιου και το νεοσύστατο ιστολόγιο της "Καλημέρα νηπιαγωγείο" , την Ιωάννα Πανούση και το νέο της ιστολογιο "GIAPedia",  τη Λίνα Σαρμή και το εξαιρετικό ιστολόγιο της "Η μαρμότα σας ανοίγει την πόρτα" 
από την υπέροχη Μαρία Βαρταμτζίδου και το εξαιρετικό της ιστολόγιο "Μια ματιά στα χρονικά του νηπιαγωγείου"

Κορίτσια χίλια ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε!!!

Τι είναι το βραβείο Liebster?

το "Liebster award" είναι ένα εικονικό βραβείο που χρησιμεύει για να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά blogs με λιγότερους από 200-300 αναγνώστες. Είναι ένα σημαντικό εργαλείο για να γίνουν ακόμα περισσότερα blogs ευρύτερα γνωστά στο διαδίκτυο!

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

α) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και αναρτείτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτηση σας το εικονίδιο Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.

β) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger ο οποίος σας απένειμε το βραβείο.

γ) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 αναγνώστες και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

ε) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.



οι ερωτήσεις που ακολουθούν είναι ίδιες με αυτές της Μαρίας
 


1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;
 για να καταθέσω τις ιδέες μου και να τις μοιραστώ με συναδέλφους.
2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει
Με ενθουσιάζει να ανακαλύπτω καινούργιους τρόπους και δυνατότητες πλαισίωσης των δραστηριοτήτων για το νηπιαγωγείο, δραστηριότητες που τραβούν την προσοχή των παιδιών και τα βοηθούν να κατανοήσουν καλύτερα ένα θέμα.
3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;. 
Γιατί δημιουργείται η αίσθηση πως είσαι μέλος μια μεγάλης παρέας με τα ίδια ενδιαφέροντα, με τις ίδιες ανησυχίες, με την ίδια αγάπη για τη δουλειά σου, γιατί σου δίνουν κίνητρο να συνεχίσεις, γιατί εντοπίζουν λάθη που πιθανώς να μην έχεις αντιληφθεί, γιατί σε βοηθούν να βελτιωθείς.
4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Κυρίως για υλικό σε διάφορες μορφές για θέματα που αφορούν το νηπιαγωγείο, προγράμματα για τον υπολογιστή που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βοηθητικά στις δραστηριότητες της τάξης αλλά και τελείως ερασιτεχνικά cliparts με τα οποία έχω πάθει κόλλημα τελευταία! θα τα βελτιώσω που θα πάει! 
 5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Ναι αλλά εξ αποστάσεως. Ελπίζω όμως να γνωριστούμε κι από κοντά σύντομα! 
 6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
 Δεν ξέρω είναι μεγάλο διάστημα, θα δείξει. 
 7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Να κάνω τα παιδάκια να χαμογελούν! 

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Κάποιες φορές, πολλές θα έλεγα, αφιερώνω αρκετές μεταμεσονύκτιες ώρες! άλλες φορές πάλι ξεχνώ να ανοίξω τον υπολογιστή!
 9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Από την ανάγκη μου να εμπλουτίσω το υλικό που έχω για ένα θέμα που δουλεύω ή πρόκειται να δουλέψω, από την επιθυμία μου να μοιραστώ με τις συναδέλφους κάτι που έχω ανακαλύψει ή που έχω σκεφτεί.
10) Ευχές για τον αναγνώστη;
Εύχομαι να συνεχίσουμε να αγαπάμε ολόψυχα αυτό που κάνουμε και να μοιραζόμαστε τους καρπούς αυτής της αγάπης μεταξύ μας!

 Τα 10 blog που προτείνω είναι:


  1. http://marakall.blogspot.gr
  2. http://lianipia.blogspot.gr/
  3. http://ababoura.blogspot.gr/
  4. http://sofianipiagogon.blogspot.gr/
  5. http://xaroumenimaria.blogspot.gr/
  6. http://nipiagogeioudraseis.blogspot.gr/
  7. http://135-43nipathinas.blogspot.gr/
  8. http://taasterakiatisanatolis.blogspot.gr/
  9. http://kidsofworld1.blogspot.gr/
  10. http://syndesmosgoneonnipagiouspyridona.blogspot.gr/

15 σχόλια:

  1. Ένα ακόμη βραβειάκι από εμένα σε περιμένει εδώ:
    http://nipiagogosgiapanta.blogspot.gr/2014/12/liebster.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύη μου σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείο σου!!! Εύχομαι να μας χαρίζεις απλόχερα τις υπέροχες ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγάλη μου τιμή Εύη μου!!! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και να ξέρεις ότι θαυμάζω πάρα πολύ τη δουλειά σου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, Σοφία μου σας ευχαριστώ πολύ!!!! αξίζετε το βραβείο, η δουλειά σας είναι υπέροχη!!!!

      Διαγραφή
    2. Ειρήνη μου χίλια ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ !!!!!!!!ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λία μου ότι και να πω είναι λίγο για ένα από τα πιο καλά παιδιά που έχω γνωρίσει διαδικτυακά!!!! σ' ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Εύη μου , το βραβείο σου με πολλά πολλά ευχαριστώ σε περιμένει στο kalimeranipiagogio.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύη κι ένα βραβειάκι από μένα στο http://nipioxwra.blogspot.gr!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύη μου, χίλια ευχαριστώ!!!
    Όσα έχεις αναρτήσει είναι υπέροχα, και με έχεις βοηθήσει πολλές φορές....
    Ένα μεγάλο Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ!!!! το αξίζεις, κάνεις εξαιρετική δουλειά!!!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και όσα μας προσφέρεις!!! Ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες και με συμπεριέλαβες στα προτεινόμενα blogs!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το αξίζεις Βασιλική μου, κάνεις φοβερή δουλειά και μας δίνεις καταπληκτικές ιδέες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...