Αναγνώστες

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΜΟΛΥΒΕΝΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ- ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

















Φύλλα εργασίας





Aνακατεύουμε τις κάρτες και τις μοιράζουμε σε 10 παιδιά. Το παιδί που έχει το 1 πρέπει να πει "εγώ έχω το ένα, ποιος έχει το δύο;" και να σταθεί όρθιο. Το παιδί με το 2 θα πρέπει να αναγνωρίσει την κάρτα του και να κάνει το ίδιο. Στο τέλος τα δέκα παιδιά στέκονται όρθια στη σειρά και δείχνουν τις κάρτες τους στα υπόλοιπα από τα οποία γίνεται και ο έλεγχος. Είναι μια καλή δραστηριότητα για να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τους αριθμούς και τη σειρά τους. Ιδέα από το Pinterest.

















































σε pdf εδώ

και η ταινία

14 σχόλια:

  1. Τέλεια!!! Αποθήκευσα ήδη!! Ευχαριστούμε Εύη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλεις σχιλιο για αυτή τη δουλειά;;;;
    Δεν έχω λόγια!Είσαι δασκλα καλλιτεχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βρε Λία μου πάντα με τον καλό το λόγο!!!! σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια δουλειά Εύη!!!Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τον κόπο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Ντίνα μου, κι εγώ σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!ΣΥΓΧΑΡΗΡΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!!! χαίρομαι που σου άρεσε!!

      Διαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!! ΚΑΙ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι δικά μου είναι, έχω κολλήσει τον τελευταίο καιρό!!! ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...